בשדרות נפתח מרכז גיל הרך חדש!

שתפו את הכתבה

🌈 בשדרות נפתח מרכז גיל הרך חדש! 🌈
מרכז חדש, מקצועי ומותאם לילדים מגיל לידה ועד גיל 6, שמעניק מענה התפתחותי, חינוכי וקהילתי לילדים ולהורים.
במרכז נפתחת תוכנית “אל הגן”
תוכנית בת 10 מפגשים, שמכינה את הילדים למעבר מהמעון לגן העירייה בצורה נעימה, בטוחה ומותאמת.
התוכנית מלווה באנשי מקצוע שונים, שמעניקים לילדים כלים רגשיים, חברתיים והתפתחותיים לקראת הצעד הגדול הבא.
מוזמנים להגיע, להתרשם ולהכיר את המרכז ואת התוכנית החשובה 💛
לפרטים: פזית ביטון מנהלת מרכז גיל הרך 050-6694769📲
תמונות נוספות בפייסבוק שלנו בלחיצה כאן >>>

הורידו עכשיו את האפליקציה בחינם!

כל שדרות אצלכם בנייד!

שדרות אונליין אנו משתמשים בעוגיות כדי להבטיח את תפקוד האתר ולשפר את חוויית המשתמש. אפשר לבחור אילו סוגי עוגיות להפעיל.
בחירת עוגיות